بهترین کتاب داستان های کودک و نوجوان

بهترین کتاب داستان های کودک و نوجوان

خلاصه: کتاب خوانی برای کودکان  موجب این می شود که آن ها  در سنین بزرگسالی نیز به کتابخوانی علاقه داشته و بیشتر به سمت کسب دانش حرکت کنندکتاب خوانی برای کودکان به طور مستقیم نیز فواید روحی و اجتماعی بسیاری دارد: پیشرفت بهتر در تحصیل و مدرسه ،استفاده از لغات بیشتر و جامع تر ،تقویت خلاقیت، بالا رفتن اعتماد به نفس کودک

فواید کتابخوانی برای کودکان

کتاب خوانی برای کودکان  موجب این می شود که آن ها  در سنین بزرگسالی نیز به کتابخوانی علاقه داشته و بیشتر به سمت کسب دانش حرکت کنند. کسب دانش یکی از اصول اساسی موفقیت است که بدون مطالعه میسر نمی شود.

بیشتر اخلاقیات و کارهای انسان ها ریشه در دوران کودکی دارد، بنابراین والدین باید از همان ابتدا فرزندشان را به کتاب خوانی عادت دهند.

اما عادت دادن کودکان به کتاب خوانی کار چندان ساده ای نیست و باید با روش های مناسبی انجام شود. در صورتی که آموزش کتاب خوانی به کودکان با راه های صحیح انجام نشود، به احتمال زیاد مطالعه و کتاب خوانی در آینده برای کودک کاری سخت و مشکلی خواهد بود.

کتاب خوانی به طور غیر مستقیم بر  کارها ، انگیزه ها، نگرش و خلقیات کودک تاثیر می گذارد. کودکان با الگوبرداری و همانندسازی با شخصیت های کتاب خود را در غالب هر داستان وارد می کنند. جالب است بدانید کودکان با شخصیت اصلی داستان احساس نزدیکی کرده و به اتفاقاتی که برای او می افتد، اهمیت می دهند.

کتاب خوانی برای کودکان به طور مستقیم نیز فواید روحی و اجتماعی بسیاری دارد:

_ پیشرفت بهتر در تحصیل و مدرسه

_ استفاده از لغات بیشتر و جامع تر

_  تقویت خلاقیت

_ بالا رفتن اعتماد به نفس کودک

_ و….

در نهایت والدینی که از پیش از مدرسه موفق به علاقه مند کردن فرزندانشان به کتابخوانی شده اند، با مشکلاتی چون افت تحصیلی، مدرسه نرفتن، مشکلات در  یادگیری کمتر مواجه می شوند.

الگو کودک در کتاب خوانی باشید

برخی والدین با وجود آن که خودشان مطالعه کمی دارند، اما از کودکانشان انتظار کتابخوانی دارند و همیشه به آن ها رابه  مطالعه کتاب را توصیه می کنند. والدین الگوی کودکان هستند؛ اگر کودک ببیند که پدر و مادرش کتاب می خوانند و به مطالعه علاقه مند هستند، او نیز از آن ها الگو برداری کرده و به کتاب خواندن علاقه مند می شود.

با گفتن این که کتاب خواندن کار بسیار خوبی است، کودک کتاب خوان نمی شوند؛ پس بهترین راه این است که کتاب را در دست شما ببیند. والدین با اتخاذ یک سبک فرزندپروری مناسب می توانند اهداف تربیتی خود را به طور مناسبی اجرا نمایند.

چه کتاب هایی برای فرزندم بخوانم؟

لازم است والدین تا حدی با ظرفیت روانی کودکان در سنین مختلف آشنایی داشته تا بتوانند محتوایی متناسب با سن آن ها تهیه نمایند. برای افزایش چنین بر روی روانشناسی کودک کلیک کنید.

کتاب حواستو جمع کن

 اثر فهیمه سیدناصری

مجموعه حواستو جمع کن به توضیح آن دسته از فعالیت‌های آموزشی می‌پردازد که کودک شما با انجام آن‌ها می‌تواند مهارت‌های خود را در بسیاری از عرصه‌ها تقویت کند.

مهارت های استدلال، تقویت تمرکز و دقت

داستان خوانی، توالی و زنجیره تفکر

تقویت حافظه بینایی، فعالیت های حافظه دیداری

نوشتن اعداد 1 تا 10،آموزش ترکیب اعداد،اعداد قبل و بعد

و…….

کتاب قصه های شب

اثر برادران گریم

کتاب قصه های شب 3 دو زبانه افرند شامل 5 قصه جذاب از افسانه های عامه می باشد.

در این کتاب 5 قصه جذاب برای کودکان و نوجوانان با نگارش ساده و روان بیان شده است.

نقاشی های این این کتاب بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند.

بدون شک نیاز به فراگیری زبان های خارجی در جوامع امروز به طور قابل توجهی به چشم می خورد، در این راستا می توان از محصولات آموزشی و کمک آموزشی سودمند بسیاری بهره گرفت که انتشارت نرم افزاری افرند در این زمینه  قادر به ارائۀ خدمات تخصصی به زبان آموزان می باشد.

عناوین کتاب قصه های شب دو زبانه افرند

  1. زیبای خفته
  2. سفید برفی
  3. جوجه اردک زشت
  4. گربه چکمه پوش
  5. فلوت نواز شهر هملین

 کتاب آقا گاوه اثر

زوزا ورباوا

نقاشی‌های ساده و رنگارنگ این کتاب‌ها، کودک را با حیوانات گوناگون مزرعه آشنا می‌کند.

روزی “آقای کشاورز” می‌خواهد “آقا گاوه” را برای شرکت در مسابقه‌ای با خود ببرد.

به همین دلیل “مولی” او را تمیز و مرتب می‌کند. اما آقا گاوه دوست ندارد به هیچ طریقی، به تنهایی با آقا کشاورز برود.

به همین دلیل آقا کشاورز مجبور می‌شود دیگر دوستان آقا گاوه را نیز با خود ببرد. سرانجام در پایان روز آقا گاوه برنده‌ی جایزه می‌شود.

کتاب مامان بیا جیش دارم

اثر شکوه قاسم نیا

کودک به‌طور معمول از دوسالگی حرف زدن را آغاز می‌کند و توانایی کسب استقلال و عدم وابستگی را تجربه می‌کند. او می‌تواند نیازها و خواسته‌های خود را بر زبان بیاورد و آمادگی خویش را برای انجام تدریجی کارها اعلام کند. یکی از مهم‌ترین نیازها دفع ادرار است. وقتی کودک می‌گوید: مامان بیا جیش دارم باید او را کمک کنیم تا کم‌کم خودش این کار را انجام دهد.

مؤثرترین کمک به کودک در این مرحله از رشد این است که او را به نشستن در لگن آشنا و تشویق کنیم. این امر باید به‌صورت بازی و یا کاری جالب‌توجه جلوه داده شود تا کودک از آن روی نگرداند و به آن عادت کند. تصاویر کودکانه و اشعار این کتاب کودک را به نشستن بر لگن آشنا می‌کند و درعین‌حال تفاوت‌های بدن حیوانات را به کودک می‌آموزد.

کتاب «مامان بیا جیش دارم » کتاب تصویری مقوایی در قالب شعر با موضوع ورزش برای کودک است.

 

با شعرهای شکوه قاسم نیا بر اساس کتابی از آنته بتز است که انتشارات قدیانی آن را به چاپ رسانده است.

انتشارات قدیانی یک ناشر خصوصی می باشد که فعالیت خود را از سال 1355 به طور رسمی آغاز کرده است. این انتشارات در حال حاضر دارای بیش از 2500 عنوان کتاب در حوزه خردسال، کودک، نوجوان و جوان می باشد.

با توجه به سابقه فعالیت وسیع در این حوزه، این نشر در بخش تولید کتاب خردسال، کودک و نوجوان در سطح کشور مقام اول را دارا می باشد و نیز این انتشارات تاکنون هشت بار موفق به دریافت لوح ناشر نمونه کشور از سوی ریاست جمهوری شده است.

تمامي كتاب هاي انتشارات قدیانی، داراي مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي باشند.

کتاب مجموعه فسقلی ها

اثر تونی گراس

کتاب فسقلی ها 5 دربردارنده جلدهای 39 تا 45 از داستان های فسقلی ها به قلم تونی گراس، بازآفرینی شکوه قاسم نیا، بر اساس ترجمه تریفه قسیمی با چاپ انتشارات قدیانی است. این کتاب هفت داستان خواندنی و بامزه را از کوچولوهای دوست داشتنی و سرگرم کننده برای پیش دبستانی ها و دانش آموزان سال های اول و دوم دبستان در خود جای داده است؛ قصه هایی از ابی ابله، شری شیرینه، فی فی خیال باف، نامی ناقلا و…

گزیده ای از کتاب فسقلی 5

اَبی همیشه کارهای احمقانه می کرد. یک روز صبح از خواب بیدار شد. می خواست آماده ی رفتن به مدرسه شود. جوراب هایش را کرد به دست هایش. شلوارش را کشید روی سرش. یک پایش را کرد توی چکمه ی پلاستیکی، آن یکی را کرد توی کفش غواصی.

مادرش او را دید و گفت: «با این سر و وضع، به مدرسه راهت نمی دهند.»

و او را مجبور کرد که لباس هایش را عوض کند.

اما ابی دست از کارهای احمقانه بر نداشت.

بهترین کتاب داستان های کودک و نوجوان

بهترین کتاب داستان های کودک و نوجوان

تضمین
بهترین قیمت
ارسال
به سراسر کشور
ضمانت
اصل بودن کالا
پرداخت
در محل
موجود شد به من اطلاع بده به محض موجود شدن این کالا ما اولین نفر به شما خبر خواهیم داد لطفا شماره خود را در زیر وارد نمایید.
پیامک به نگران نباشید ما شماره تماس شما را با هیچکس به اشتراک نخواهیم گذاشت.
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0