بهترین بازی های آموزشی برای بچه ها

بهترین بازی های آموزشی برای بچه ها

خلاصه: یکی دیگر از نکات بازی کردن کودکان این است که ، در طی بازی کودکان یاد می گیرند که بهتر و عاقلانه تر فکر کنند ، مشکلات را حل کنند ، بزرگ شوند و از همه مهمتر به تفریح و سرگرمی بپردازند . از فواید بازی کردن کودکان این است که معاشرت با دبگران را یاد می گیرند خواه این بازی بین کودک با خواهر و برادرش باشد و یا با دوستانش . آنها همچنین این مهارت ها را از طریق تعامل با والدین هم یاد می گیرند

<h2>

بازی

بازی کردن کودک یکی از پر اهمیت ترین بخش تکاملی ذهن و جسم کودک است .

یکی دیگر از نکات بازی کردن کودکان این است که ، در طی بازی کودکان یاد می گیرند که بهتر و عاقلانه تر فکر کنند ، مشکلات را حل کنند ، بزرگ شوند و از همه مهمتر به تفریح و سرگرمی بپردازند .

از فواید بازی کردن کودکان این است که  معاشرت با دبگران را یاد می گیرند ، خواه این بازی بین کودک با خواهر و برادرش باشد و یا با دوستانش. آنها همچنین این مهارت ها را از طریق تعامل با والدین هم یاد می گیرند .

بازی کردن از سنین اولیه کودک باعث شناخت بهتر محیط اطرافش می شود . بازی وسیله ی است برای آن که کودک به خوبی درک کند که با دنیای اطرافش چگونه ارتباط برقرار کند . توصیفی دیگر از بازی این است که عمده ترین و مهم ترین فعالیت کودک و مناسب ترین شکل برای پرورش وجودی و شخصیتی کودک است.

در هنگام بازی کردن کودکتان به نکاتی همچون استفاده از اسباب بازی ها ، همبازی هایی که انتخاب می کند و محیط درون و بیرون توجه داشته باشید . بازی برای کودک حرکت و عاملی مهم است برای فعالیت های ذهنی ، عقلی و فکری،  اجتماعی و سلامت کودک می باشد .

 

ممکن است تعدادی از والدین و معلمان ، بازی را تلف کردن وقت کودک بدانند اما آن ها این نکته را توجه نمی کنند که کم بازی کردن کودکان آن ها را از موفقیت های یادگیری که برای تکامل او ضروری است محروم می کند .

به گفته میلی چات بازی به کودک کمک می کند تا تبدیل به انسان شود در این تحقیق سعی می شود که به اهمیمت بازی پرداخته شود و این نکته را آشکار سازد که بازی تنها یک سرگرمی کودکانه نیست بلکه در رشد و تکامل جنبه های مختلف زندگی کودک تاثیر دارد و با پیدا کردن درک درستی از این مهم می توان کودک را بسوی تاثیرات مثبت بازی سوق داد .

 

از فواید بازی کردن کودکان 

  • احساس همدردی با دوستان و اطرافیان
  • قدرت در تصمیم گیری
  • رعایت نوبت در انجام دادن کاری
  • رعایت کردن قوانین در بازی و یا کار های دیگر
  • قدرت درک بهتر مسائل
  • رقابت کردن و تجربه شکست

اهمیت بازی در رشد عاطفی 

  •  باعث ابراز احساسات ، عواطف ، ترس ها و تردیدها ، مهر و محبت
  •  تمایل به جنگجویی و مشاجره را کم می کند.
  •  برونگری کودک را تقویت می کند.

بهترین بازی های آموزشی برای بچه ها 

حروف الفبای انگلیسی ریبو

یک بازی جهت آموزش زبان انگلیسی برای سنین ۳ تا 5 سال است که شامل 52 حرف پلاستیکی الفبای انگلیسی، هدف این بازی ساخت کلمات انگلیسی است.

با استفاده از این وسیله کودک می‌ تواند قبل از شروع به نوشتن با قلم، تجربه‌ی ترکیب و لمس کردن حروف و ساخت لغات را داشته باشد.

ست ساخت و ساز پیکاردو

ست ساخت و ساز چوبی پیکاردو  به جهت دارا بودن تکه هایی با اندازه مناسب و روشهای ساخت متنوع، کودکان را به تفکر میخواند و به دلیل اینکه میتوان این تکه ها را با روشهای مختلفی به هم متصل کرد، کودک زمان زیادی را

.با آنها سپری کرده و پازل را حل شده فرض نخواهد  کرد

 

 

کیدکو چوبین

کیدکو چوبین

اسباب بازی چوبی کیدوکو چوبین

این بازی دارای سطوح مختلفی از سطح بسیار ساده تا بسیار پیچیده است که می‌توانید بسته به اینکه چقدر حرفه ای هستید، یک معما را از درجه سختی های «بسیارساده» تا «مردافکن» از دفترچه انتخاب کنید. مهره ها را همان طور که در شکل سوال آمده است در جای خود قرار دهید و بازی را آغاز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

بازی چوبی برج همساز بیس

  1. هماهنگی چشم و دست
  2. آموزش کار تیمی (Team Working)
  3. تقویت روحیه همکاری
  4. آموزش حرکات ظریف دست
  5. ایجاد نگرش نیاز به همنوع در کارها
  6. ایجاد تعادل
  7. تقویت توجه وتمرکز
برج هوش

برج هوش

 

بازی آموزشی برج هوش بیس

آموزش رنگ‌ها

تشخیص اندازه‌ها

افزایش دقت و سرعت عمل

افزایش‌هماهنگی چشم ودست

بهبود حرکات ظریف دست

 

 

اسباب بازی چوبین مدل دورنگی

آموزش مهارت حل مسئله به کودکان باعث افزایش توانمندیهای عاطفی، اجتماعی، بدنی، زیباشناسی و اخلاقی آن‌ها می‌شود.

آموزش مهارت حل مسئله از طریق روش آموزشی مبتنی بر کشف باید صورت بگیرد؛ یعنی کودک بر اساس فرایند پرسشگری و کاویدن، یاد بگیرد.

کودکان باید در یک فرایند تکرار شونده و منظم، مهارت حل مسئله را یادبگیرند.

دورنگی می‌تواند بازی مفیدی در تحقق این هدف باشد.

با استفاده ازین بازی فکری برای کودکانتان مهارت حل مسئله را دراو پرورش دهید.

پازل

بازی پازل یکی از بهترین بازی های فکری و آموزشی برای کودکان نوپا و خردسال است زیرا این بازی باعث تقویت مهارت ها، توانایی ها و فرصت های یادگیری ذهنی را پرورش می دهد.

پازل ها از وسایل آموزشی بسیار مهم در آموزش و پرورش هستند که معمولا از جنس های مختلف مثل تخته، تخته چندلا فیبر، پلاستیک، فوم، ابر با مقوای ضخیم درست می شوند.

مهارت هایی همچون حل مساله، تقویت حواس، هماهنگی و تقویت بین چشم و دست و مغز تقویت مهارت های شناختی و تقویت اعتماد به نفس با انتخاب درست و آگاهانه ی این بازی ها تقویت و بهبود می یابند.

پازل های بسیار متنوعی با قظعات متفاوتی از هر نوع و جنسی موجود است . پازل های تک قطعه نقطه ی شروع بسیار خوبی برای کودکان 1 سال به بالا هستند ، اما تعداد این پازل ها بسیار زیاد است.

بازی لگو 

بازی لگو برای سنین مختلف ساخته شده و دارای مدل های گوناگون بر اساس هر سن درست شده است. هنگام انتخاب لگو مناسب برای کودک حتما به سن و تواناهایی های ذهنی وقدرت فکری او  دقت داشته باشید تا لگو مناسبی در اختیارش گذاشته شود و برایش خسته کننده نشود.

فواید بازی لگو

1- به دلیل چند بعدی بودن بازی لگو باعث خلاق شدن کودک می شود.

2-بازی لگو باعث بالا رفتن مهارت های فکری و ارتباطی کودک می شود.

3-بازی لگو باعث می شود کودکانی خلاق و با تمرکز بالا  داشته باشید.

4-بازی لگو باعث نقویت حافظه و کنترل هوش هیجانی کودک می شود.

5-باعث تقویت انگشتان دست و هماهنگی بین دو دست می شود.

پازل چوبی دو زبانه دهکده طرح آشنایی با مراحل رشد انسان

هوش چین دو تکه

 

تضمین
بهترین قیمت
ارسال
به سراسر کشور
ضمانت
اصل بودن کالا
پرداخت
در محل
موجود شد به من اطلاع بده به محض موجود شدن این کالا ما اولین نفر به شما خبر خواهیم داد لطفا شماره خود را در زیر وارد نمایید.
پیامک به نگران نباشید ما شماره تماس شما را با هیچکس به اشتراک نخواهیم گذاشت.
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0