راه اندازی تشکل فروشگاه های اینترنتی ایران بازی

راه اندازی تشکل فروشگاه های اینترنتی ایران بازی

خلاصه: ایران بازی ، سایت در حال تاسیس ایران بازی از سایت های فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی است، که در زمستان سال 1399 شروع به کار کرده است ،مجموعه ایران بازی اقدام به برگزاری فعالیت هایی در زمینه فروش اسباب بازی و حمایت و همکاری تولیدکنندگان  خود خواهد نمود.

ایران بازی

ایران بازی ، سایت در حال تاسیس ایران بازی از سایت های فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی است، که در زمستان سال 1399 شروع به کار کرده است ،مجموعه ایران بازی اقدام به برگزاری فعالیت هایی در زمینه فروش و خرید اسباب بازی و حمایت و همکاری تولیدکنندگان  خود خواهد نمود.

جشنواره ایرانی بازی اولین اقدام مشترک این تشکل است، در برگزاری این رویداد 10 وب سایت فروش آنلاین اسباب بازی به صورت یکپارچه جشنواره ای را برگزار می کنند و تخفیفات و جوایزی را برای بازدیدکنندگان و علاقه مندان در نظر گرفته اند. با کلیک روی هر وب سایت می توانید وارد سایت آن فروشگاه شوید و اقدام به خرید اسباب بازی پسرانه با تخفیفات مناسب کنید، سپس می بایست به سایت ایران بازی برگردید و اطلاعات خود را برای شرکت در قرعه کشی وارد نمایید.

تضمین
بهترین قیمت
ارسال
به سراسر کشور
ضمانت
اصل بودن کالا
پرداخت
در محل
موجود شد به من اطلاع بده به محض موجود شدن این کالا ما اولین نفر به شما خبر خواهیم داد لطفا شماره خود را در زیر وارد نمایید.
پیامک به نگران نباشید ما شماره تماس شما را با هیچکس به اشتراک نخواهیم گذاشت.
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0