با گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی تا به امروز آشنا شوید

با گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی تا به امروز آشنا شوید

خلاصه: عروسک‌های باربی از زمانی که اولین بار در دهه 1950 به بازار آمدند مورد علاقه دختران کوچک و حتی برخی بزرگسالان قرار گرفتند و محبوبیت آنها روز به روز افزایش یافت. عروسک‌های باربی که به عنوان قدیمی‌ترین اسباب بازی های دنیا نیز شناخته می‌شوند، در مدل‌ها و انواع مختلف ساخته شده‌اند و تمام مدل‌ها برای […]

عروسک‌های باربی از زمانی که اولین بار در دهه 1950 به بازار آمدند مورد علاقه دختران کوچک و حتی برخی بزرگسالان قرار گرفتند و محبوبیت آنها روز به روز افزایش یافت. عروسک‌های باربی که به عنوان قدیمی‌ترین اسباب بازی های دنیا نیز شناخته می‌شوند، در مدل‌ها و انواع مختلف ساخته شده‌اند و تمام مدل‌ها برای طرفداران این برند، بهترین مدل‌های عروسک هستند. از آنجایی که این برند سال‌ها است که فعالیت خود را آغاز کرده و عروسک‌های آن آوازه جهانی دارند، جای تعجب ندارد که برخی از مدل‌های آن قیمت‌های نجومی داشته باشد و لقب گران‌ترین‌های تاریخ را به خود اختصاص دهند. البته که برند باربی از همان ابتدای شکل‌گیری به عنوان برندی لوکس و گران‌قیمت در خرید عروسک به شمار می‌آمد و خب، کسانی که این برند را می‌شناسند و پیگیر آن هستند، با دیدن این قیمت‌ها تعجب نخواهند کرد.

در این مقاله تصمیم گرفتیم که درباره گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی تا به امروز صحبت کنیم که اگر نگاهی به این عروسک‌ها و مجموعه عروسک‌های خود بکنید، شاید یکی از آنها را در میان عروسک‌های خود پیدا کنید! اگر در وسایل بازی کودک خود و یا بازی‌های قدیمی خود یکی از این مدل‌ها را پیدا کردید، باید بگوییم که روی گنج نشسته‌اید.

باربی صورتی باشکوه (Pink Splendor Barbie)

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

اولین نسخه از عروسک خیره‌کننده و جذاب Pink Splendor Barbie در سال 1996 به عنوان یک نسخه محدود وارد بازار شد و تنها 10000 قطعه برای خرید در سراسر جهان تولید شد. لباس صورتی کم رنگ این عروسک در واقع از ساتن ابریشمی ظریف ساخته شده است که تور براق روی آن به زیبایی آن افزوده است. اما توجه به جزئیات به همین جا ختم نمی‌شود: جواهرات، نیم تنه با توری طلایی و تافته صورتی جلال و شکوهی باورنکردنی به این عروسک داده است. هنگامی که از این عروسک رونمایی شد، باربی صورتی باشکوه در ابتدا 900 دلار قیمت داشت، اما در حال حاضر کلکسیونرهای معروف امروزی آن را به قیمت بیش از 340 دلار در سایت‌هایی مانند آمازون به فروش می‌رسانند.

باربی الماس صورتی (Pink Diamond Barbie)

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

دیوید و فیلیپ بلوند بودند که در سال 2012 با همکاری هم این عروسک باربی زیبا را خلق کردند. باربی الماس صورتی یک لباس کوتاه صورتی رنگ با نگین‌های مانند الماس دارد که توسط خود دو نفر طراحی شده بود و جالب اینجا است که این عروسک را در نمایش بهار 2013 The Blonds در هفته مد نیویورک به نمایش گذاشتند. تخمین زده می‌شد که ارزش این باربی شیک و مجلل 15000 دلار باشد. اما جای نگرانی ندارد چرا که هزینه خرید این باربی جای خوبی خرج شد. باربی الماس صورتی به حراج گذاشته شد و پول جمع‌آوری شده به صندوق کمک‌های MAC تعلق گرفت. از آنجایی که همه نمی‌توانند چنین باربی گران‌قیمتی را بخرند، طبق اعلام این شرکت نسخه 125 دلاری آن برای فروش عرضه شد.

باربی باهوش شهر (City Smart Barbie)

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

اگرچه او در سال 2003 معرفی شد، اما این مدل باربی درست حال و هوای اولین مدل‌های باربی را دارد و نوع ساخت آن، حال و هوای دهه 1950 را تداعی می‌کند. این عروسک یک لباس شیک مشکی با اکسسوری‌های مناسب با لباس به تن دارد که ظاهر آن را کاملا برجسته کرده است. یک کلاه سیاه و سفید لبه پهن، دستکش سفید، کیف پول مشکی شیک و یک کفش پاشنه بلند مشکی، ظاهر جذاب این عروسک را تکمیل کرده‌اند. او که توسط طراح مد و تصویرگر خلاق، رابرت بست خلق شده است، در میان مجموعه مدل‌های مد باربی قرار دارد و معمولا نیز عروسکی برای کلکسیونرهای بزرگسال در نظر گرفته می‌شود. وب‌سایت eBay این عروسک باربی را با قیمتی حدود 1000 دلار برای فروش قرار داده است که شاید با قیمت اولیه آن برابری کند.

باربی ماری آنتوانت (Marie Antoinette Barbie)

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

عروسک باربی ماری آنتوانت، درست همان شکوه و عظمت ملکه سابق فرانسه را دارد. این عروسک گل‌های رز چینی دست‌ساز بر دست دارد و یک لباس مجلسی آبی خیره کننده با نیم تنه تزئین شده بر تن دارد. لباس این باربی چند لایه پارچه و منگوله است و در زیر آن، جوراب شلواری تمام قد دیده می‌شود. باربی ماری آنتوانت همچنین با کلاه پردار و گردنبند زینت شده است. نسخه‌های محدود باربی به نام مجموعه خانم‌های خانواده‌های سلطنتی که در سال 2003 ساخته شدند، امروزه در زمان خرید اسباب بازی های دخترانه به قیمتی بسیار بالا به فروش می‌رسند. یک نمونه از آن در آمازون با قیمت گزاف 5000 دلار پیدا شده است.

باربی لورین شوارتز (Lorraine Schwartz Barbie)

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

اگر فکر می‌کردید ماری آنتوانت و باربی‌های باهوش شهر این روزها قیمت بالایی دارند، باید بگوییم که فکر شما اشتباه است و باربی لورن شوارتز نیز در میان گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی تا به امروز قرار دارد. لورن شوارتز طراح جواهر معروف دنیا که طراحی جواهر بسیاری از هنرمندان و سلبریتی‌های بزرگ دنیا مانند بیانسه را انجام می‌دهد، این باربی را طراحی کرده است و تمام جواهر به کار رفته در این عروسک واقعی است.

در واقع، شما حتی یک آویز الماس کوچک “B” در کمر این عروسک پیدا خواهید کرد که اول نام بیانسه است و الماس‌های آن کاملا واقعی هستند. باربی لورن شوارتز به قیمت 7500 دلار به حراج گذاشته شد که برای خرید یک عروسک کلکسیونری بسیار هزینه‌ی بالایی به شمار می‌آید.

باربی چهلمین سالگرد De Beers

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

جواهرسازان لوکس De Beers نمی‌توانستند اجازه دهند تولد 40 سالگی باربی بدون انجام کار بزرگی به اتمام برسد، بنابراین این عروسک را با لباس بسیار خیره کننده‌ای پوشاندند. نیم تنه و دامن این عروسک باربی 150 قطعه الماس دارد که ظاهر بسیار جذابی به آن داده است. با توجه به این مورد و همچنین خاص بودن این مدل باربی جای تعجب ندارد که در حراجی به قیمت ۸۵ هزار دلار فروخته شود.

باربی اثر استفانو کانتوری (Stefano Canturi)

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

جواهرساز استرالیایی استفانو کانتوری همکاری خود با باربی را ساده نگرفت و در محصول نهایی به خوبی توانست مهارت خود را نشان دهد. او شش ماه روی طراحی این عروسک باربی کار کرد. طرح کانتوری دارای گردنبندی با الماس صورتی است که قیمت آن 300000 دلار است. این باربی در سال 2010 در حراج کریستی به حراج گذاشته شد و 250000 دلار فروخته شد که مبلغ آن به بنیاد تحقیقات سرطان سینه اهدا شد.

باربی Chicago Cubs

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

برند باربی برای اینکه ثابت کند باربی می‌تواند هر کاری انجام دهد، از جمله بازی کردن با توپ، با Major League Baseball همکاری کرد تا باربی Chicago Cubs را در سال 1999 معرفی کند. این عروسک در حالی که موهایش را مدل دم اسبی شیک بسته است، گویا در حال فریاد زدن است که: “مربی من را وارد بازی کن!” در حالی که یک ست لباس بیسبال به تن دارید. و، بله، او یک کلاه بیسبال با امضای Cubs نیز دارد. اگر این عروسک باربی را در جعبه اصل و با تمام وسایل همراه آن پیدا کنید، می‌توانید آن را به قیمت 2000 دلار خریداری کنید.

باربی کالوین کلاین (Klein Barbie)

زمانی که باربی کالوین کلین اولین بار در سال 1996 وارد بازار شد، مشخص بود که این عروسک سروصدای بسیاری می‌کند. این عروسک نباید برای کسی که با دهه 90 آشنا است شوک بزرگی باشد زیرا طراح، این عروسک را با توجه به محصولات کالوین کلین طراحی کرده است. باربی کالوین کلین یک کت و دامن کوتاه جین خاکستری بر تن دارد. حتی لوگوی کالوین کلین نیز روی لباس این باربی وجود دارد. دختر دوست داشتنی با موهای دو رنگ و چتری‌های پر، نشان دهنده تیپ خانم‌های دهه 90 است. امروز می‌توانید این عروسک خاص را در Etsy با قیمت 825 دلار پیدا کنید.

باربی Midnight Tuxedo

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

عروسک باربی مدل Midnight Tuxedo به صورت محدود ساخته شد و به اندازه‌ای ظاهر و زیبایی این عروسک زیاد است که هم دختر بچه‌ها و هم مادران آنها را ذوق زده می‌کند. این باربی از زمان معرفی خود در سال 2001 (در روز سال نو)، لباسی بدون آستین با یقه‌های ساتن مانند و دکمه‌های نقره‌ای تزئین شده داشت. حراج‌های آنلاین این عروسک را تا 900 دلار نیز به فروش می‌رسانند.

باربی کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld)

گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی

خیلی جالب است، اما وقتی همه به اسم کارل لاگرفلد فکر می‌کنند ناخودآگاه به سمت وسایل گران‌‌قیمت و لوکس می‌روند. با توجه به اینکه تنها 999 باربی از چهره و استایل افراد معروف و شناخته شده دنیا ساخته شده است، اما برای برخی از آنها باید حساب بانکی را خالی کرد. «باربی لاگرفلد» که در سال 2014 عرضه شد، با یک ژاکت مشکی و پیراهن مردانه یقه‌بلند سفید با سرآستین‌های فرانسوی، کاملا نشان دهنده همان استایل لاگرفلد است. برای اینکه این عروسک بیشتر شبیه به لاگرفلد شود، دستکش‌های بدون انگشت مشکی، عینک آفتابی، چکمه‌های روی مچ پا، و کیف چرمی مشکی نیز به آن اضافه شد. این عروسک باربی در حراج‌ها به قیمت 9800 دلار نیز رسید.

در این مقاله تعدادی از گران‌قیمت‌ترین عروسک‌های باربی تا به امروز را معرفی کردیم. برای دوست‌داران عروسک‌های باربی هزینه کردن برای این عروسک‌ها به هیچ عنوان کار بیهوده‌ای نیست و خب برخی از آنها واقعا زیبا و جذاب هستند و هر فردی را برای خرید متقاعد می‌کنند. شما حاضر هستید برای دختر خود و یا حتی خودتان چنین هزینه‌ای را به عنوان اسباب بازی پرداخت کنید؟

بیشتر بخوانید: خاطره انگیزترین بازی‌های نوستالژیک که هنوز می‌توان آنها را برای کودکان خرید

تضمین
بهترین قیمت
ارسال
به سراسر کشور
ضمانت
اصل بودن کالا
پرداخت
در محل
موجود شد به من اطلاع بده به محض موجود شدن این کالا ما اولین نفر به شما خبر خواهیم داد لطفا شماره خود را در زیر وارد نمایید.
پیامک به نگران نباشید ما شماره تماس شما را با هیچکس به اشتراک نخواهیم گذاشت.
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0