نحوه انتخاب کوله پشتی برای کودکان و نوجوان

نحوه انتخاب کوله پشتی برای کودکان و نوجوان

خلاصه: کوله پشتی یکی از مهم‌ترین و البته ماندگارترین کالاهایی است که برای کودک و نوجوان خود خریداری می‌کنید. کودک و نوجوان شما از کوله پشتی برای جابجا کردن وسایل مدرسه و کلاس‌های مختلف استفاده می‌کنند و باید در برابر استفاده روزانه از جمله رفت و آمد به مدرسه، قرار گرفتن در کمد یا انباری و […]

کوله پشتی یکی از مهم‌ترین و البته ماندگارترین کالاهایی است که برای کودک و نوجوان خود خریداری می‌کنید. کودک و نوجوان شما از کوله پشتی برای جابجا کردن وسایل مدرسه و کلاس‌های مختلف استفاده می‌کنند و باید در برابر استفاده روزانه از جمله رفت و آمد به مدرسه، قرار گرفتن در کمد یا انباری و رفتار خشنی که کودکان با وسایل خود دارند، مقاوم باشد. به دلیل استفاده مداوم و روزانه از آن، باید بدانید که در کوله پشتی به دنبال چه چیزی باشید. در این مقاله ما را همراهی کنید که با نکات خرید کوله پشتی برای کودکان و نوجوانان آشنا شوید.

کیفیت در کوله پشتی

بیشترین انتخاب در زمان خرید کوله پشتی در فصل مدرسه‌ها است و در این زمان والدین با طیف وسیعی از مدل‌ها و برندها مواجه هستند. در این زمان است که متوجه خواهید شد کیفیت و قیمت در انواع کوله پشتی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اما به صورت کلی، این بهترین زمان برای استفاده از مزایای خرید کوله پشتی است و فقط باید به یاد داشته باشید که هوشمندانه خرید کنید.

ممکن است وسوسه شوید و سراغ کوله پشتی ارزان قیمت و البته ترند روز بروید و با خود بگویید که در صورت خراب شدن می‌توانید یکی دیگر را جایگزین آن کنید. مشکل این است که احتمالاً بعد از فصل فروش انواع کوله پشتی نمی‌توانید مدل‌های کاربردی و البته باکیفیت پیدا کنید و آن را برای فرزند خود خریداری کنید.

کوله پشتی‌های ارزان قیمت و بی کیفیت معمولا چند هفته تا چند ماه دوام می‌آورند. این مدت زمان کافی است تا همه اقلام مربوط به بازگشت به مدرسه و کلاس‌های تابستانی در فروشگاه‌ها تمام شوند و شما نتوانید خرید خود را انجام دهید. در این زمان که خرید و فروش کوله پشتی در اوج خود قرار دارد، تنها یک یا دو انتخاب برای شما باقی می‌ماند و احتمال اینکه انتخاب‌های بی کیفیتی نیز باشند، زیاد است. محدودیت در انتخاب کوله پشتی ممکن است باعث شود که مدلی را انتخاب کنید که برای فرزند شما نامناسب باشد و حتی باعث ناراحتی عضلانی در او شود.

نحوه انتخاب کوله پشتی

هنگام خرید کوله پشتی این سه مورد را بررسی کنید:

برای جستجوی یک کوله پشتی با کیفیت، مجله Consumer Reports به شما پیشنهاد می‌کند که کوله پشتی را از داخل و خارج نگاه کنید و به موارد زیر توجه کنید:

  1. از خرید کوله پشتی با دوخت‌های شل، ناهموار یا بی‌دقت که به راحتی باز می‌شوند خودداری کنید.
  2. لبه‌های پارچه‌ای خام یا فرسوده را که ممکن است باز شوند، بررسی کنید و کوله‌پشتی‌هایی که این نقص‌ها را دارند، کنار بگذارید.
  3. از کوله پشتی‌هایی که زیپ‌های آن در معرض هوا هستند، دوری کنید. به جای این مدل‌ها، سراغ کوله پشتی‌هایی با زیپ‌هایی بروید که روی آن‌ها پارچه‌ای قرار دارد تا آب و سایر عناصر از کوله‌پشتی دور شوند.

یافتن کوله پشتی مناسب و درست

مهم است که اطمینان حاصل کنید که کوله پشتی فرزند شما اندازه مناسبی دارد. کوله‌پشتی‌هایی که به‌درستی روی بدن فرزند شما قرار نمی‌گیرند، یا به‌طور نادرست استفاده می‌شوند، پتانسیل ایجاد کمر درد و شانه درد را دارند. هنگام خرید کوله‌پشتی، تناسب و راحتی را بیش از قیمت در نظر بگیرید. متیو هالسی، مدیر ارتوپدی کودکان در بیمارستان کودکان Doernbecher در پورتلند، اورگان می‌گوید: «اغلب اوقات، بهترین کوله پشتی‌ها ممکن است ظاهر خیلی شیکی نداشته باشند و در واقع شیک‌ترین انتخاب نباشند.»

برای یافتن کوله پشتی مناسب و درست، دکتر هالسی نکات زیر را ارائه می‌دهد.

نحوه انتخاب کوله پشتی

اندازه مناسب را انتخاب کنید

عرض کوله پشتی باید نسبتاً متناسب با عرض فرزند شما باشد. به عنوان مثال، یک کودک کوچک نباید کوله پشتی با اندازه بزرگسالان را انتخاب کند. علاوه بر این، ارتفاع کوله پشتی باید از حدود 5 سانتی‌متر زیر شانه تا سطح کمر یا کمی بالاتر از کمر باشد.

بندهای پهن و دارای پد را خریداری کنید

به دنبال بندهای پهن با پد باشید تا فرزند شما با آن کوله پشتی هم احساس راحت داشته باشد و هم از شانه‌ها در برابر فشار بیش از حد محافظت کنید. مهم است که از هر دو بند استفاده شود تا وزن کوله پشتی به طور مساوی توزیع شود. استفاده از تنها یک بند فشار بیشتری رو شانه‌ها می‌آورد و وزن کوله پشتی را نیز بیشتر حس می‌کنند. بندهای قابل تنظیم، نه تنها برای سلامت بدن، بلکه برای قرارگیری مناسب کوله پشتی روی بدن مفید هستند. باز هم تکرار می‌کنیم که، کوله پشتی باید کمی بالاتر از کمر قرار گیرد و هر دو بند باید طول یک اندازه‌ای داشته باشند.

به دنبال جیب و محفظه‌های فراوان باشید

به دنبال کوله‌پشتی‌هایی با جیب، شکاف و تقسیم‌کننده باشید تا وزن وسایل را درون آنها به طور مساوی تقسیم کنید. علاوه بر استفاده از هر دو بند شانه و اطمینان از قرار گرفتن کوله در ارتفاع مناسب، کوله‌پشتی‌هایی را در نظر بگیرید که دارای جیب‌ها، شکاف‌ها و تقسیم‌کننده‌ها هستند تا به توزیع یکنواخت وزن اضافی کمک می‌کنند. اقلام سنگین‌تر باید نزدیک‌تر به پشت فرد، در داخل کوله قرار گیرند. وسایل سبک‌تر می‌توانند دورتر از بدن قرار گیرند.

اجازه ندهید فرزندتان بیش از حد وسیله درون کوله قرار دهد

وزن کوله پشتی با وسایل درون آن را تا 15 درصد وزن کودک خود نگه دارید. مهم است که کوله پشتی را سنگین نکنید. این به ویژه در مورد کودکان صادق است. کوله پشتی و همچنین محتویات آن نباید بیش از 15 درصد وزن فرد باشد.

کوله پشتی پر شده یک کودک 45 کیلوگرمی نباید بیش از 7 کیلوگرم باشد، در حالی که یک کودک 27 کیلوگرمی نباید بیش از 4 کیلوگرم حمل کند.

قبل از خرید کوله پشتی را تست کنید

چند وسیله شخصی را که معمولاً در کوله پشتی خود حمل می‌کنید با خود به فروشگاه بیاورید. در حالی که انواع کوله پشتی را امتحان می‌کنید، آنها را در کوله پشتی قرار دهید تا بتوانید توزیع وزن را در آن آزمایش کنید.

بندها را تنظیم کنید

اگر بند سینه یا کمر دارد، مطمئن شوید که به درستی روی کودک شما می‌نشینند. برخی از کوله پشتی‌ها دارای بند سینه یا کمر هستند که برای کمک به توزیع وزن طراحی شده‌اند. اگر آنها به درستی روی کودک شما ننشینند، به توزیع وزن کمکی نمی‌کنند و حتی ممکن است منجر به ناراحتی شوند.

بند قفسه سینه باید طوری تنظیم شود که بندهای شانه را به داخل بیاورد تا بازوها بتوانند آزادانه حرکت کنند. ارتفاع بند سینه باید در جایی که برای کودک راحت‌تر است قرار گیرد.

سبک شخصی فرزندتان را در نظر بگیرید

فرزند شما هر روز با کوله پشتی به مدرسه می‌رود و برمی‌گردد. در حالی که متناسب بودن و کیفیت خوب بزرگترین فاکتورهایی هستند که باید هنگام خرید کوله پشتی به دنبال آنها باشید، سبک شخصی نیز عنصری است که باید در نظر گرفته شود. شما در زمان خرید باید مطمئن شوید که فرزندتان این کوله پشتی را که قرار است بسیار استفاده کند، دوست دارد یا خیر.

اگر فرزند شما به دنبال کوله‌پشتی‌ای است که کیفیت پایین دارد و ارزان است، زیرا یک شخصیت کارتونی یا فیلم محبوب روی آن نقاشی شده است، باید با او صحبت کنید. در کوله پشتی‌های باکیفیت به دنبال رنگ‌های روشن و الگوهای مد روز باشید. هنگامی که رنگ یا الگوی مورد علاقه فرزندتان را به دست آوردید، می‌توانید با وسایل جانبی و تزئینی کوله پشتی او را به سبکی که دوست دارد شخصی سازی کنید.

اینجاست که می‌توانید جا کلیدی و زنجیرهای که علایق شخصی فرزندتان را نشان می‌دهند، به کوله پشتی اضافه کنید. همچنین می‌توانید از وصله و تیکه‌های آماده روی کوله پشتی بدوزید یا بچسبانید. نوارها و همچنین کش‌های شب رنگ یکی دیگر از گزینه‌های تزئینی هستند که در عین حال که کوله پشتی را جذاب‌تر می‌کنند، برای ایمنی نیز بسیار کاربرد دارند. اگر فرزند شما در کنار خیابان منتظر اتوبوس مدرسه است یا در حال پیاده روی به سمت مدرسه است، این نوارهای شب رنگ را به کوله پشتی کودک خود اضافه کنید. نوارهای شب رنگ را می‌توان در فروشگاه‌های لوازم ورزشی پیدا کرد. فروشگاه‌های خیاطی و صنایع دستی نیز ممکن است از این نوارها داشته باشند.

نحوه انتخاب کوله پشتی

انتخاب برندی مطمئن و باکیفیت برای کوله پشتی

با خرید کوله پشتی با کیفیت می‌توانید مطمئن باشید که فرزندتان تا مدت‌ها و حتی سال‌ها از این وسیله استفاده کند و خرابی سراغ آن نیاید. برند گابل و کوله پشتی گابل یکی از برندهای اسپانیایی است که می‌توانید با اطمینان سراغ آن بروید و محصولی را خریداری کنید که تا سال‌ها برای فرزند شما کار کند. این شرکت در 65 کشور جهان نمایندگی فعال و 1600 فروشگاه در خود کشور اسپانیا دارد و روز به روز در حال پیشرفت می‌باشد.

پرفروش‌ترین محصول برند گابل کوله پشتی‌های آن می‌باشد که در انواع دخترانه و پسرانه در طرح و رنگ‌های جذاب موجود هستند. این برند علاوه بر کوله پشتی جامدادی، کیف پول، کیف غذا و کیف کمری نیز دارد که تمام آنها را می‌توان در کنار کوله پشتی‌های آن به عنوان باکیفیت‌های بازار نام برد. کوله پشتی‌های گابل دارای زیپ و پارچه باکیفیتی است، در طرح‌ها و سایزهای مختلف عرضه می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را در لباس‌شویی بشویید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش برای آموزش الفبا به کودکان چیست؟

تضمین
بهترین قیمت
ارسال
به سراسر کشور
ضمانت
اصل بودن کالا
پرداخت
در محل
موجود شد به من اطلاع بده به محض موجود شدن این کالا ما اولین نفر به شما خبر خواهیم داد لطفا شماره خود را در زیر وارد نمایید.
پیامک به نگران نباشید ما شماره تماس شما را با هیچکس به اشتراک نخواهیم گذاشت.
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0