اسلایم چیست و چه مزایایی دارد؟

اسلایم چیست و چه مزایایی دارد؟

خلاصه: اسلایم یکی از اسباب بازی‌هایی است که در چند سال اخیر وارد بازار شده و خیلی زود به یک وسیله بازی محبوب تبدیل شده است. این وسیله به قدری مبتکرانه تولید شده که در حال حاضر می‌توان آن را با برخی از مواد اولیه و در خانه نیز ساخت. اسلایم و حتی ساخت آن در […]

اسلایم یکی از اسباب بازی‌هایی است که در چند سال اخیر وارد بازار شده و خیلی زود به یک وسیله بازی محبوب تبدیل شده است. این وسیله به قدری مبتکرانه تولید شده که در حال حاضر می‌توان آن را با برخی از مواد اولیه و در خانه نیز ساخت. اسلایم و حتی ساخت آن در خانه می‌تواند هم برای بچه‌ها سرگرم کننده و هم، مفید باشد. بازی با اسلایم نه تنها حس لامسه کودکان را درگیر و تقویت می‌کند، بلکه باعث تقویت ذهن، تمرکز، تشویق آنها به بازی مستقل، ارتقای مهارت‌های حرکتی ظریف و در نهایت آرامش آنها می‌شود.

اگر یک مهمانی برای فرزند خود و دوستانش ترتیب داده‌اید، بازی با اسلایم می‌تواند راهی سرگرم کننده و مطمئن برای درگیر نگه داشتن بچه‌های کوچک باشد. علاوه بر این، بازی با اسلایم فواید رشدی برای کودکان دارد. در این مقاله قصد داریم تا درباره فواید بازی با اسلایم برای کودکان بگوییم و شما را برای خرید این اسباب بازی مفید و سرگرم کننده، ترغیب کنیم.

1. علوم و ریاضی را به کودکان یاد می‌دهد

اسلایم کودکان را با مفاهیم اولیه شیمی آشنا می‌کند. آنها با بازی با اسلایم، موارد بسیاری از علم مانند خاصیت چسبندگی برخی مواد تا پلیمرها را می‌آموزند.

کار با اسلایم حتی می‌تواند عشق به آزمایش‌های متعدد را در کودکان تقویت و راهی برای آموزش برخی دروس را برای آنها فراهم کند. هنگامی که به کودکان برخی مواد داده می‌شود تا آن را با اسلایم خود ترکیب کنند، آنها در مورد ریاضیات و نسبت‌ها هنگام اندازه گیری مواد، یاد می‌گیرند.

2. مهارت‌های حرکتی ظریف را بهبود می‌بخشد

مزایای بازی با اسلایم برای کودکان

اسلایم نوعی بازی حسی است که حواس کودک شما را تحریک می‌کند و مهارت‌های حرکتی ظریف را در او بهبود می‌بخشد. بازی با اسلایم به بچه‌ها این امکان را می‌دهد تا مهارت و قدرت را در دست‌ها و انگشتان خود بهبود بخشند.

علاوه بر این، بازی حسی برای بچه‌ها آرام بخش نیز است. اگر به دنبال سرگرمی برای مهمانی بچه‌ها هستید که گروهی از بچه‌های پرانرژی را تحت کنترل نگه دارد، بازی با اسلایم می‌تواند یک ایده جذاب باشد.

3. خلاقیت را تقویت می‌کند

بچه‌ها می‌توانند انواع اشکال و طرح‌ها را با اسلایم بسازند. از این رو، می‌توان اسلایم را یک بازی خلاقانه نام‌گذاری کرد که در زمان این بازی خلاقانه، تمرکز کودکان بیشتر می‌شود، زیرا بچه‌های کوچک روی هر کاری که با دست انجام می‌شود، بیشتر تمرکز می‌کنند و همین موضوع دامنه توجه آنها را گسترده‌تر می‌کند.

کارهای خلاقانه همچنین می‌توانند اعتماد به نفس کودکان را افزایش دهند. بچه‌ها وقتی یک شاهکار خلاقانه را با دست‌های خود می‌سازند، احساس رضایت می‌کنند.

4. استقلال را به کودکان یاد می‌دهد

مزایای بازی با اسلایم برای کودکان

بازی با اسلایم را می‌توان به صورت گروهی نیز انجام داد، اما این بازی به گونه‌ای است که کودک شما به تنهایی نیز می‌تواند خود را با آن سرگرم کند. زمان بازی انفرادی، خودکفایی عاطفی در کودکان تقویت می‌شود. اینکه به کودک خود اجازه دهید با یک وسیله بازی به تنهایی بازی کند و با آن وسیله خود را سرگرم کند، باعث می‌شوید که حس استقلال در آنها تقویت شود و همچنین اعتماد به نفس آنها نیز افزایش پیدا کند.

5. اسلایم آرام بخش است

حس لامسه می‌تواند نقش مهم در آرام شدن تمام افراد خصوصا کودکان داشته باشد. اگر به خاطر داشته باشید، وسیله‌ای به نام اسپینر وارد بازار شد که آن را بازی‌ای برای کاهش استرس و رسیدن به آرامش می‌دانستند. اما اثرگذاری اسلایم می‌تواند بیشتر از اسپینر باشد. در دست گرفتن چنین اسباب بازی‌ای و تنها بازی ساده با آن، می‌تواند سطح استرس را کاهش دهد و باعث بهبود خلق و خو شود.

6. بازی گروهی را به کودکان یاد می‌دهد

مزایای بازی با اسلایم برای کودکان

در حالی که بازی با اسلایم و آن هم به صورت فردی می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و همچنین سرگرم شدن کودک شما شود و استقلال را به او یاد دهد، اما کودک شما با اسلایم می‌تواند به صورت گروهی نیز بازی کند و بازی در گروه همسالان را یاد بگیرد. علاوه بر این شما نیز می‌تواند با کودک خود همبازی شوید و علاوه بر سرگرم کردن، رابطه عاطفی را میان خودتان تقویت کنید.

در حالی که ممکن است از اسلایم خسته شده باشید، اما نمی‌توانید مزایای بازی با آن برای کودک خود را انکار کنید. کودکان این اسباب بازی را دوست دارند، چرا که به راحتی قابل حمل است و می‌توانند آن را به هر کجا ببرند و به طرز شگفت آوری تمیز است. اسلایم یک اسباب‌بازی حسی شگفت‌انگیز است و بهترین بخش در مورد آن این است که می‌توان آن را در خانه درست کرد و در عین حال ریاضیات و علوم را به کودک خود آموزش داد!

تضمین
بهترین قیمت
ارسال
به سراسر کشور
ضمانت
اصل بودن کالا
پرداخت
در محل
موجود شد به من اطلاع بده به محض موجود شدن این کالا ما اولین نفر به شما خبر خواهیم داد لطفا شماره خود را در زیر وارد نمایید.
پیامک به نگران نباشید ما شماره تماس شما را با هیچکس به اشتراک نخواهیم گذاشت.
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0