با مزایای بردگیم‌ها برای کودکان آشنا شوید

با مزایای بردگیم‌ها برای کودکان آشنا شوید

خلاصه: بردگیم‌ها برای رشد ذهنی و اجتماعی کودکان بسیار مهم هستند. از بهبود تمرکز گرفته تا رشد خلاقیت، بازی با بردگیم‌ها می‌تواند مزایای بسیاری برای کودکان و حتی خانواده‌ی آنها داشته باشند. بردگیم‌ها یا همان بازی‌های رومیزی هم سرگرم کننده هستند و هم خاصیت آموزشی دارند. این بازی‌ها به توسعه مهارت‌هایی مانند تصمیم گیری، تعامل اجتماعی […]

بردگیم‌ها برای رشد ذهنی و اجتماعی کودکان بسیار مهم هستند. از بهبود تمرکز گرفته تا رشد خلاقیت، بازی با بردگیم‌ها می‌تواند مزایای بسیاری برای کودکان و حتی خانواده‌ی آنها داشته باشند. بردگیم‌ها یا همان بازی‌های رومیزی هم سرگرم کننده هستند و هم خاصیت آموزشی دارند. این بازی‌ها به توسعه مهارت‌هایی مانند تصمیم گیری، تعامل اجتماعی و تفکر انتقادی کمک می‌کنند.

به هیچ عنوان نیاز به بیان هم نیست که این مهارت‌ها از واجبات هر کودکی به شمار می‌آیند و برای بقای کودک شما در «دنیای واقعی» و غلبه بر چالش‌ها حیاتی هستند. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا شما را با بهترین مزایای بردگیم‌ها برای کودکان آشنا کنیم تا در خرید بردگیم شک نکنید.

بردگیم‌ها به یادگیری مهارت‌های اجتماعی در کودکان کمک می‌‌کنند

بازی با انواع سبک بردگیم برای رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان بسیار مهم است. بازی با این وسایل محیطی هیجان انگیز همراه با رقابت و هیاهو برای کودکان به وجود می‌آورد که به آنها کمک می‌کند تا سراغ تقویت مهارت کلامی خود بروند و در عین حال ویژگی‌هایی مانند صبر و عزم را در خود تقویت کنند. با تمرکز بر روی بازی، مهارت‌هایی مانند تمرکز و حافظه در کودکان بهبود می‌یابند، زیرا آنها باید قوانین را به خاطر بسپارند و زمانی که نوبتشان رسید حرکت خود را انجام دهند. بازی‌های رومیزی برای توسعه مهارت‌های دیگر مانند تفکر انتقادی، توانایی تمرکز بیشتر و تخیل نیز مفید هستند.

بچه‌ها با بازی کردن با بردگیم‌ها انگیزه پیدا می‌کنند

مزایای بردگیم‌ها برای کودکان

رقابت، بچه‌ها را تشویق می‌کند تا زمانی که احتمال برنده شدن خود را کم می‌بینند، دوباره برای برد تلاش کنند. چه آنها در حال بازی با مهاجران کاتان باشند و چه بازی‌هایی مانند دژ هوپا، در نهایت در تمام آنها میل و انگیزه برای پیروزی دارند و برای آن بسیار می‌کوشند.

گذراندن زمان با خانواده و دوستان

یکی از بزرگترین مزایای بردگیم‌ها، زمان صرف شده با خانواده و دوستان است. تمام خانواده می‌توانند بازی‌های رومیزی را با هم انجام دهند تا زمان با کیفیتی را با یکدیگر بگذرانند. بردگیم‌ها فرصتی را برای بچه‌ها فراهم می‌کنند تا با خانواده خود به شیوه‌ای مثبت ارتباط برقرار کنند.

بچه‌ها تصمیم گیری را از طریق بردگیم‌ها یاد می‌گیرند

بازی‌های رومیزی به بچه‌ها کمک می‌کنند تا مهارت تصمیم گیری را در خود توسعه دهند. مثلا؛ بازی‌های رومیزی استراتژیک به بازیکنانی نیاز دارند تا حرکات سریع اما مؤثر انجام دهند و در نتیجه‌ی این ویژگی است، که مهارت تصمیم‌گیری در کودکان تقویت می‌شود. بازیکن بردگیم باید تفکر انتقادی داشته باشد، نه اینکه حرکات خود را بر پایه شانس و به صورت تصادفی انجام دهد. مهارت تصمیم‌گیری که توسط بازی‌های رومیزی تقویت می‌شود، یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای کودکان در دنیای واقعی است.

بردگیم‌ها به یادگیری نحوه دستیابی به اهداف کمک می‌کنند

یکی از ویژگی‌های کلیدی بازی‌های رومیزی دقیقاً همان چیزی است که یک فرد برای رسیدن به هدف به آن نیاز دارد. مثلا، کودکان در بازی‌های رومیزی یاد می‌گیرند که چگونه با دیگر بازیکنان تعامل داشته باشند، چه زمانی حرکت کنند و چگونه استراتژی‌های حریف را در حین بازی پیش بینی کنند. این موارد به آنها کمک می‌کنند تا برای دستیابی به اهداف خود برنامه ریزی کنند.

بردگیم‌ها مهارت حل مسئله را در کودکان تقویت می‌کنند

مزایای بردگیم‌ها برای کودکان

مهارت حل مسئله در تمام مراحل زندگی و برای همه افراد مهم است. بازی‌های رومیزی بچه‌ها را تشویق می‌کنند تا مشکلات واقعی را در زندگی واقعی حل کنند. اکثر بازی‌های رومیزی از بچه‌ها می‌خواهند که یک مشکل را تجزیه و تحلیل کنند، همه عناصر آن را کشف کنند و سپس یک راه‌حل قابل اجرا برای آن پیدا کنند.

بردگیم‌ها به بچه‌ها نشان می‌دهند که چگونه یک بازنده خوب باشند

اگر با کودکی بازی می‌کنید که تحمل پایینی در برابر موقعیت‌های ناامید کننده دارد و باخت برای او واقعاً دشوار است، اجازه دادن به او برای زیر پا گذاشتن قوانین در ابتدا می‌تواند بازی را برای او قابل تحمل‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کند. اما هدف ما اغلب این است که با قوانین بازی کنیم و آنها را تشویق کنیم تا از مهارت‌های خود استفاده کنند و انعطاف پذیری را در زمانی که همه چیز مطابق با خواست آنها پیش نمی‌رود، تقویت کنند.

بردگیم‌ها فرصتی برای یادگیری زودهنگام به کودکان ارائه می‌دهند

حتی بازی‌های ساده به کودکان کمک می‌کنند رنگ‌ها را شناسایی کنند، شمارش را یاد بگیرند، هماهنگی دست و چشم را در خود تقویت کنند و البته با برداشتن کارت‌ها و دیگر وسایل در بازی، مهارت‌های حرکتی خود را توسعه دهند. به‌علاوه، یادگیری اینکه منتظر نوبتشان بمانند و قوانین را رعایت کنند، درس‌های مهمی است که در هر روش و متد آموزشی به کودک یاد داده نمی‌شوند.

بردگیم‌ها باعث تقویت مهارت کلامی کودکان می‌شوند

مزایای بردگیم‌ها برای کودکان

بازی‌های رومیزی می‌توانند روشی زیرکانه برای کمک به بچه‌های مدرسه‌ای باشند تا روی مهارت‌هایی که در آنها ضعف دارند، کار کنند. آیا کودک شما برای درس خواندن بی میل است؟ بازی با بردگیم اسم فامیل به آنها کمک می‌کند دایره لغات خود را گسترش دهند و مهارت‌های املایی خود را تقویت کنند.

همچنین، بازی‌هایی که در آن بازیکنان باید اطلاعات مختلفی را به طور همزمان به خاطر بسپارند، ممکن است به کودکی که در درک مطلب مشکل دارد کمک کنند؛ این در حالی است که همه این بازی‌ها هنوز هم جنبه سرگرم کننده خود را نیز دارند.

کودکان کار گروهی را یاد می‌گیرند

بازی‌های رومیزی اغلب به بچه‌ها پیام‌هایی درباره زندگی ارائه می‌دهند؛ به عنوان مثال، شانس شما می‌تواند در یک لحظه تغییر کند و اینکه با کمک دیگر افراد می‌توانید موفق شوید. بازی‌های رومیزی راه خوبی برای تشویق کودکان در سنین مختلف به مشارکت در کار گروهی و تیمی است – کاری که آنها باید در طول زندگی انجام دهند.

بردگیم‌ها اضطراب را در کودکان کاهش می‌دهند

بردگیم‌ها می‌توانند به بچه‌های مضطرب کمک کنند تا یاد بگیرند که چگونه روابط دوستانه را راحت‌تر هدایت کنند. از آنجایی که بازی‌های رومیزی ساختار یافته‌اند، می‌توانند راه آسان‌تری برای ایجاد روابط با همسالان ارائه دهند. برای بچه‌هایی که در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و همیشه اضطراب همراه آنها است، بردگیم‌ها بهترین گزینه هستند. در این بازی‌ها، کودک می‌تواند با همسال خود ارتباط موثر داشته باشد و در این رابطه میزان اضطراب خود را کاهش دهد و از موارد تشدیدکننده اضطراب فاصله بگیرد.

بردگیم‌ها راهی عالی برای برقراری تعادل در بازی با بازی‌های آنلاین هستند

مزایای بردگیم‌ها برای کودکان

امروزه، فناوری بازی‌هایی مانند بردگیم‌ها را به حاشیه برده است؛ اما چند سالی است که این مدل بازی‌ها دوباره جایگاه خود را میان کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها به دست آورده‌اند. این مدل بازی‌ها بهترین ابزار برای مدیریت استفاده از موبایل و تبلت در کودکان هستند و اگر این بازی‌ها را برای کودک خود تهیه کنید، از میزان علاقه آنها به بازی‌ها تعجب خواهید کرد.

خانواده‌ها در تلاش برای یافتن تعادل بین ارتباطات دیجیتالی و واقعی زندگی کودکان هستند، اما بازی‌های رومیزی ابزاری برای برقراری تعادل و ارتباط میان این دو هستند. پیتزا سفارش دهید و بردگیم‌ها را راهی برای جشن گرفتن شروع آخر هفته با هم قرار دهید!

بیشتر بخوانید: کدام بردگیم‌ها در هوش و خلاقیت کودکانمان اثر دارند؟

تضمین
بهترین قیمت
ارسال
به سراسر کشور
ضمانت
اصل بودن کالا
پرداخت
در محل
موجود شد به من اطلاع بده به محض موجود شدن این کالا ما اولین نفر به شما خبر خواهیم داد لطفا شماره خود را در زیر وارد نمایید.
پیامک به نگران نباشید ما شماره تماس شما را با هیچکس به اشتراک نخواهیم گذاشت.
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0