راهنمای خرید بازی آموزشی برای کودکان

راهنمای خرید بازی آموزشی برای کودکان

خلاصه: بازی‌ها قرار است وسیله‌ای شوند برای سرگرم شدن بچه‌ها، اما می‌توانند مهارت‌هایی را که برای رشد کودک شما حیاتی است را نیز، ارتقا دهند. به‌عنوان والد، یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های مراحل رشد کودکانمان این است که ببینیم آن‌ها مسائل روزمره را یاد می‌گیرند و همچنین با این وسایل بازی مفاهیم مختلف را فرا می‌گیرند، پس […]

بازی‌ها قرار است وسیله‌ای شوند برای سرگرم شدن بچه‌ها، اما می‌توانند مهارت‌هایی را که برای رشد کودک شما حیاتی است را نیز، ارتقا دهند.

به‌عنوان والد، یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های مراحل رشد کودکانمان این است که ببینیم آن‌ها مسائل روزمره را یاد می‌گیرند و همچنین با این وسایل بازی مفاهیم مختلف را فرا می‌گیرند، پس چرا بهترین اسباب‌بازی‌های آموزشی را انتخاب نکنیم و شاهد رشد بهتر و باکیفیت‌تر آنها نباشیم.

از آنجایی که در زمان خرید اسباب بازی انتخاب‌های بسیاری دارید، این راهنما به شما کمک می‌کند تا بهترین بازی‌های آموزشی برای کودکان را برای حمایت از رشد کودک خود انتخاب کنید.

اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که با علایق و توانایی‌های فرزندتان مطابقت دارند

کودک شما باید قبل از بازی با یک اسباب بازی به آن علاقه‌مند باشد، بنابراین مطمئن شوید که اسباب بازی‌هایی را انتخاب می‌کنید که مناسب سن او هستند و با علایق کودک شما مطابقت دارند. در این روش ممکن است کمی آزمون و خطا کنید و برخی اسباب بازی‌ها را اشتباه بخرید، اما به زودی خواهید دید که کودک شما به چه چیزی بیشتر علاقه نشان می‌دهد. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که کودک شما ساختن را دوست دارد می‌توانید برای او بلوک‌ها یا جورچین‌های الفبا را بخرید، زیرا این اسباب بازی هم می‌تواند او را سرگرم کند و هم به رشد دانش او در حروف و اعداد کمک می‌کند. باز هم مطمئن شوید که اسباب‌بازی‌هایی که انتخاب می‌کنید مناسب سن کودکتان هستند، زیرا کودک شما باید آن اسباب بازی را درک کند تا بتواند از زمان گذاشتن با آنها لذت ببرد.

به دنبال اسباب بازی‌هایی باشید که اکتشاف را در کودک شما بهبود می‌دهند

راهنمای خرید بازی آموزشی برای کودکان

بازی‌های اکتشافی به بازی‌هایی گفته می‌شوند که در آنها «اقلام روزمره» به صورت حسی لمس و کشف می‌شوند که برای رشد کودکان بسیار مفید هستند. می‌توانید همین نوع بازی را از طریق انواع اسباب‌بازی‌هایی که انتخاب می‌کنید انجام دهید، فقط باید مطمئن شوید که این اسباب بازی‌ها انعطاف پذیری بالایی دارند و کودک شما می‌تواند از طرق مختلف آنها را استفاده کند. اسباب بازی‌هایی نظیر بلوک‌های ساختمانی مانند لگو یا آجر و مواد هنری و صنایع دستی به فرزندان شما این آزادی را می‌دهند که خلاق باشند و از این اشیاء هر طور که می‌خواهند استفاده کنند. علاوه بر این، این امکان برای کودک شما فراهم است که از این اسباب بازی بارها و بارها استفاده کند.

اسباب‌بازی‌هایی را انتخاب کنید که تخیل را برمی‌انگیزند و فرصت‌هایی را برای بازی وانمودی فراهم می‌کنند

بسیار ضروری است که کودکان بازی‌های وانمودی را بازی کنند، زیرا نه تنها خلاقیت را در آنها توسعه می‌دهد، بلکه به ارتقای مهارت‌های زبانی و سوادآموزی آنها نیز کمک می‌کنند. از پذیرفتن شخصیت‌های مختلف و بازی در موقعیت‌های جدید گرفته تا تلاش برای برقراری ارتباط و ساختن دایره لغات آنها، اسباب بازی‌هایی که می‌توانند این فرصت‌ها را فراهم کنند برای فرزندان ما عالی هستند. اسباب‌بازی‌هایی مانند ست‌های آشپزخانه برای پخت غذا، وسایل خرید مانند پول‌های غیرواقعی، یا مجموعه‌های کاردستی و کارگاهی با ابزارهای مختلف را انتخاب کنید تا فرزندتان بتواند با کمک آنها خود را جای شخصیتی دیگر قرار دهد.

به دنبال بازی‌های رومیزی متناسب با سن کودک خود باشید که برای بهبود مهارت او در ریاضی و زبان عالی هستند

راهنمای خرید بازی آموزشی برای کودکان

بازی‌های رومیزی یا بردگیم‌ها فوق‌العاده سرگرم‌کننده هستند، اما همچنین می‌توانند مهارت ریاضی را برای کودکان خردسال به شدت بهبود بخشند. بازی‌های رومیزی از شمارش در حین حرکت در اطراف تخته گرفته تا خواندن سؤال‌ها و یادگیری مهارت‌های اساسی استراتژیک، می‌توانند به رشد مهارت‌های ریاضی و شناختی کمک کنند و اصلا هم مهم نیست که این بازی‌ها قرار است چند بار بازی شوند. فقط به یاد داشته باشید که در زمان خرید بردگیم بازی‌هایی را انتخاب کنید که مناسب سن کودک شما باشند، زیرا مطمئنا دوست ندارید آنقدر سخت باشند که فرزندتان از بازی کردن با آنها منصرف شود یا آنقدر آسان باشد که آنها را به چالش نکشد یا به پیشرفت او کمک نکند.

اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که کاوش در دنیای واقعی را تشویق می‌کنند

کاوش، کشف و یادگیری در مورد دنیای واقعی چیزی است که ما هرگز از انجام آن دست نمی‌کشیم، حتی در بزرگسالی، پس چرا به فرزندانمان کمک نکنیم تا این کار را زودتر از موعد انجام دهند تا از دنیای اطرافشان درک بهتری به دست آورند؟ اسباب‌بازی‌هایی که کودکان می‌توانند در فضای باز انجام دهند، مانند دوربین‌های شکاری و کتاب پرندگان، کیت‌های شکار حشرات یا کیت‌های علمی، واقعاً می‌توانند آنها را درگیر یادگیری جوانب مختلف طبیعت کنند و حس کنجکاوی طبیعی و میل به یادگیری را در آنها تقویت کنند که برای بقیه عمرشان ارزشمند خواهد بود. کودکان با وقتی که برای این بازی‌ها می‌گذارند تا موارد مختلفی را کشف کنند، سؤالات مختلفی از چگونگی و چرایی خواهند پرسید که برای تقویت تفکر انتقادی در آنها نیز ضروری است.

بهترین اسباب‌بازی‌های آموزشی آنهایی هستند که توجه کودک شما را به خود جلب می‌کنند و آن را حفظ می‌کنند و دائماً او را برای کشف و یادگیری به چالش می‌کشند. فقط به یاد داشته باشید که در زمان بازی با این مدل بازی‌های آموزشی در کنارشان حضور داشته باشید و آنها را همراهی کنید، زیرا هیچ چیز برای رشد آنها بهتر از تعامل و پیوند با خانواده در حین بازی نیست!

بسیاری از اسباب‌بازی‌های مناسب برای فضای باز، یادگیری (علم، فناوری، مهندسی، ریاضی) را به روشی سرگرم‌کننده و طبیعی تشویق می‌کنند، که از جمله مهارت‌های مهم و مادام‌العمر در کودکان هستند.

اسباب‌بازی‌هایی را انتخاب کنید که مهارت‌های اجتماعی و بازی مشارکتی را تقویت می‌کنند

راهنمای خرید بازی آموزشی برای کودکان

تمام والدین دوست دارند تا کودکشان از همان روزهای اول به فردی اجتماعی تبدیل شوند، زیرا این امر باعث می‌شود که در بزرگسالی اعتماد به نفس بالایی داشته باشند، با دیگر افراد بهتر ارتباط برقرار کنند و همچنین تعامل با اطرافیان را یاد بگیرند. با انتخاب اسباب‌بازی‌هایی که باعث رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان می‌شوند، مانند بازی‌های رومیزی، پازل، کیت‌های آزمایشی و بازی‌های ساختنی، به کودکان خود یاد می‌دهید که چگونه وسایل و اسباب بازی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، نوبت را در بازی رعایت کنند و مهارت‌های ضروری مانند مذاکره و سازش را نیز در خود بهبود دهند. همان‌طور که فرزندان شما رشد می‌کنند، آنها فقط مهارت‌های مختلف مانند کار گروهی و حل مسئله را یاد می‌گیرند.

تضمین
بهترین قیمت
ارسال
به سراسر کشور
ضمانت
اصل بودن کالا
پرداخت
در محل
موجود شد به من اطلاع بده به محض موجود شدن این کالا ما اولین نفر به شما خبر خواهیم داد لطفا شماره خود را در زیر وارد نمایید.
پیامک به نگران نباشید ما شماره تماس شما را با هیچکس به اشتراک نخواهیم گذاشت.
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0